Misiunea noastră
Misiunea StarTech Team este aceea de a accelera succesul companiilor prin oferirea de servicii IT complete, personalizate și adaptate nevoilor fiecărei afaceri. Pentru a deservi acest deziderat punem în serviciul clienţilor noştri cei aproximativ 21 de ani de experienţă şi perfecţionare continuă.
Prin serviciile IT furnizate la nivel naţional, companiile beneficiază de suportul necesar pentru acoperirea riscurilor informatice, a situaţiilor de nefuncţionare a sistemelor IT şi pentru susţinerea activităţii angajaţilor, fără întreruperi în activitate.
Cine suntem
StarTech Team este o echipă formată din peste 240 de specialişti IT orientaţi spre performanţă şi spre rezultate imediate, care oferă predictibilitate, proactivitate, securitate şi continuitate tuturor clienţilor săi.
Povestea de succes StarTech Team a început în 2001, când a fost înfiinţată compania mamă - Class IT.
Treptat ne-am creat propria identitate şi am dezvoltat o cultură organizaţională unică, în care am îmbinat cu succes conceptele de muncă, joacă (gamification) şi emoţie constructivă în activităţile zilnice pe care le-am derulat. Continuăm să facem acest lucru.
Prin simboluri, elemente specifice (ţinută, insigne, medalii), şi prin evenimente dedicate echipei reuşim în fiecare zi să creăm un cadru organizaţional în care susţinem şi recompensăm performanţa, asigurând astfel condiţii propice de dezvoltare profesională şi personală fiecărui membru. Beneficiarii finali sunt clienţii noştri deoarece reuşim astfel să creştem eficienţa serviciilor IT către aceştia.
Cei peste 240 de specialişti IT din echipa noastră sunt instruiți și certificați în suport tehnic, comunicaţii, reţelistică sau în servicii de securitate. 100% dintre administratorii de rețea sunt certificaţi Microsoft, Fortinet şi Cisco.
Parteneri globali si certificari internationale
Microsoft Gold Partner
- Messaging
- Small business
- OEM
Certificari Class IT
- ISO 27001
- ISO 9001
- ISO/IEC 20000-1
Beneficii pentru clienti
- Cu 80% mai putine intreruperi ale activitatii
- Timp de rezolvare mai mic de o ora pentru 90% din cererile de suport IT
- Functionare neintrerupta a solutiilor IT prin monitorizare permanenta 24/7
- Siguranta datelor (salvari de date in timp real)
- Reducerea cheltuielilor alocate IT-ului si buget previzibil prin parteneri care ne sustin
- Control detaliat al activitatii de suport IT si rapoarte de livrare pentru decizii manageriale bazate pe informatii concrete
- Eficienta in livrarea suportului IT, datorita unor sisteme moderne de ticketing IT