Servicii de Help Desk pentru companii | Startechteam

HELP DESK PENTRU COMPANII

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

Help Desk este serviciul de suport IT pentru utilizatori, prin care sunt rezolvate problemele IT ale utilizatorilor cu sistemele IT sau sunt adresate întrebări despre utilizarea tehnologiei în activitatea proprie. Serviciul poate fi livrat prin intermediul: chat, telefonic, aplicație dedicată de suport remote sau onsite

Echipa de astăzi StarTech Team pentru Help Desk are 140 de tehnicieni în București și peste 50 în țară, distribuiți în fiecare oraș reședința de judet și asigură suport 24x7, alocă o echipă dedicată, asigură backup pentru perioadele de concediu sau situații neprevăzute.

Monitorizarea previne întreruperea activității utilizatorilor și crește disponibilitatea sistemelor IT. Este realizată cu ajutorul unei aplicații de suport IT instalată pe fiecare stație de lucru care semnalează 24x7 potențialele riscuri de blocare a sistemului IT și crează premizele pentru echipa de suport IT să ofere un serviciu proactiv.

Suportul proactiv previne întreruperea activității utilizatorilor și crește disponibilitatea sistemelor IT. Este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT disponibilă la biroul StarTech Team 24x7, care preia fiecare alarmă semnalată de către aplicația de monitorizare proactivă, Proactivitee, si rezolvă potențialele probleme înainte ca acestea să afecteze activitatea utilizatorului.

Help Desk este serviciul prin care echipa StarTech Team rezolvă fiecare situație semnalată de către un angajat al CLIENTULUI prin intermediul aplicației de ticketing pusă la dispoziție, în timpul de intervenție conform catalogului de servicii ITIL.

Serviciul de suport IT este realizat în locația Clientului pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate de la distanță. Timpul de intervenție în locație este de maxim 2h/4h/8h în București și de maxim 4h/8h/24h pentru restul orașele din ţară.

Clienţii StarTech au de asemenea posibilitatea de a opta pentru externalizarea serviciilor IT, în paralel sau nu cu serviciul Help Desk. Au de asemenea posibilitatea să opteze pentru o echipă StarTech Team dedicată exclusiv afacerii lor.”

Solicită oferta

Beneficii

 
  • Monitorizarea de la distanță a stațiilor de lucru
  • Identificarea componentelor nefuncționale
  • Reducerea substanțială a costurilor unei intervenții fizice majore prin suportul proactiv și continuu
  • Suport IT proactiv pentru stații de lucru
  • Suport IT remote și onsite pentru stații de lucru