Centrul de operare a rețelei - Startechteam phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

NETWORK OPERATION CENTER (N.O.C.)

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

Prin serviciul Network Operation Center (NOC) beneficiezi de suport IT pentru business livrat prin conectare remote sau onsite prin care se asigură funcționarea neîntreruptă a serviciilor în rețea (serviciul de email, aplicații de business, comunicații). NOC este responsabil de monitorizarea și întreținerea infrastructurii de rețea. NOC gestionează incidentele și alertele care afectează performanța și disponibilitatea sistemelor IT. Funcția sa principală este asigurarea serviciului de rețea neîntrerupt.

Solicită oferta

Serviciul permanent 24 / 7

Serviciul NOC funcționeaza continuu, 24x7, și sunt considerate incidente toate alarmele înregistrate în sistemul de ticketing ca urmare a monitorizării serviciilor în rețea (servere, echipamente de networking, aplicații) și solicitările utilizatorilor indiferent de modalitatea în care sunt raportate: telefonic, prin aplicația de suport.

Disponibilitate

Disponibilitate minimă de 99.7 % pe lună în intervalul de lucru 24x7, rezultând un timp total de întrerupere de 2 ore pe lună în intervalul mai sus menționat, nefiind permisă însă o întrerupere mai mare de 1 oră.

Echipa de suport

 

Toate incidentele înregistrate în sistemul de ticketing care semnalează o întrerupere ca urmare a nefuncționării sistemelor critice sunt rezolvate de către echipa de suport IT disponibilă 24x7.

Nivel 1

Echipa specializată pe tehnologie: Microsoft, Linux, Networking, care rezolvă situații de complexitate medie (Ex: suport pentru utilizatori la nivel de aplicații)

Nivel 2

Echipa specializată pe tehnologie: Microsoft, Linux, Networking, care rezolvă situații de complexitate medie (Ex: suport pentru utilizatori la nivel de aplicații)

Nivel 3

Echipa de specialiști pentru troubleshooting, situații complexe ce necesită un nivel foarte ridicat de competențe și certificări.

Beneficii

 

Oferim

  • Monitorizarea 24x7 de la distanță a infrastructurii critice
  • Suport IT 24x7 proactiv pentru sistemele critice
  • Identificarea potențialelor situații care pot afecta performanța infrastructurii
  • Suport IT remote 24x7 pentru sistemele critice