Managementul si controlul serviciilor IT oferite companiilor - Startechteam phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

MANAGEMENTUL ŞI CONTROLUL SERVICIILOR IT

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

"Managementul Serviciilor IT livrate" include mai multe componente de evaluare, care asigură o calitate înaltă a serviciilor livrate către clienți și performanța pentru afacerile acestora: management și training pentru echipa de suport, managementul resurselor IT și managementul suportului IT. Echipa noastră se diferentiază prin elemente de identitate unice și este motivată să obțină performanța și să contribuie la succesul clienților noțtri zi de zi.

Solicită oferta

Management și training pentru echipa de suport

 

StarTechTeam

StarTech Team a dezvoltat o cultură organizațională unică, Star Team, în care îmbinăm cu succes conceptele de joacă (gamification), muncă și emoții în activitățile zilnice, care accelerează performanța individuală, a echipei și a companiei.

Star Tech Academy

Formăm proprii noștri specialiști IT. StarTech Team desfășoara lunar acest program de internship, în care oferim tinerilor pasionați de IT cursuri specializate, practică și acces la resursele și expertiza unei întregi echipe, cu o vastă experiență în IT. Pentru specialiștii StarTech Team, organizăm în fiecare săptămână cursuri și sesiuni pe diferite teme de IT și soluții recent apărute. Astfel, reușim să creștem competențele specialiștilor noștri, care câștigă mai multă experiență și evoluează în echipă. Toate aceste programe fac ca perioada medie petrecută alături de StarTech Team a unui specialist să fie de 3 ani, peste media din industria IT.

Asset Management

 

Inventariere completă a echipamentelor hardware

Soluția de management hardware, Inventoree, realizează o inventariere în timp real a tuturor echipamentelor din companie și vă oferă informații detaliate cu privire la performanță, durata de viață și upgrade-urile necesare:)

  • Luați decizii mai bune, bazate pe informații concrete. Știți exact ceea ce aveți deja și dețineți date actualizate despre infrastructură
  • Creșteți productivitatea angajatilor, prin optimizarea costurilor și realizarea upgrade-urilor în timp util
  • Identifică în timp real utilizatorii echipamentelor mobile, locația și eventualele modificări asupra acestora
  • Asigură în mod eficient și modern inventarierea echipamentelor, prin aplicarea de coduri QR pe unitățile mobile și fixe

Software & license

 

Control și inventariere software

Mențineți licențele actualizate la zi, aveți control asupra instalărilor nedorite și evitați cu succes incidentele, cu ajutorul soluției Softsee

  • Mențineți licențele actualizate la zi, aveți control asupra instalărilor nedorite și evitați cu succes incidentele, cu ajutorul soluției Softsee
  • Controlează aplicațiile software utilizate și elimină riscul de business
  • Elimină riscul amenzilor cauzate de un audit neașteptat, detectând din timp aplicațiile neautorizate din rețea sau care necesită licențe
  • Scade costurile de licențiere, prin identificarea aplicațiilor care sunt utilizate mai rar sau chiar deloc
  • Identifică toate schimbările la nivel de software (autorizate sau neautorizate)

Managementul serviciului IT

 

Soluția de management hardware, Inventoree, realizează o inventariere în timp real a tuturor echipamentelor din companie și vă oferă informații detaliate cu privire la performanță, durata de viață și upgrade-urile necesare:

  • Set de politici IT clare, portalul cu soluții IT, Askit si Quick Steps, care asigură reușita intervențiilor
  • Catalogul de servicii ITIL, care include standardizarea configurării documentelor și a sistemelor IT, precum și documentarea infrastructurii în aplicația specifică de management IT (Management IT Services)
  • ITIL Service Catalogue SLA: aplicația de ticketing ce măsoară SLA-ul la rezolvare pentru fiecare incident IT
  • Sistem de Feedback în timp real, care permite utilizatorului să evalueze modul de rezolvare a cererii IT
  • Remote Connect App , prin care specialiștii se pot conecta remote și pot rezolva mai ușor o solicitare IT
  • Aplicație de suport IT pentru desktop, Optimum Desk, care permite înregistrarea foarte ușoară a cererilor IT pentru orice utilizator
  • Aplicația de suport IT pentru mobil, EaseeDesk Mobile, pentru o mobilitate crescută și interacțiune ușoară cu echipa de suport IT
  • Auditare IT periodică pentru confirmarea performanței sistemelor și identificarea posibilelor riscuri