Costuri optimizate. Productivitate sporită.
Complete User Support
Services
Rezolvăm orice blocaj al unui utilizator, oriunde, în România și eliberăm resurse IT în zona de bază, respectiv: suport onsite&remote utilizatori, suport onsite&remote aplicații, sau suport onsite&remote rețea, activități de support standarizate care în general pot fi ușor preluate de un furnizor extern!
Completăm sau eliberăm resurse IT în zona de bază
Astfel, susținem departamentele IT care se confruntă cu o creștere a costurilor cu specialiștii IT și cu nevoia de a completa rapid departamentul IT pentru cerințele business-ului.
Prin intermediul propriului centru de pregătire tehnică din cadrul ecosistemului IT creat, ne pregătim proprii tehnicieni cu expertiza și certificările CompTIA și astfel suntem foarte eficienți din punct de vedere costuri și foarte rapizi în preluarea de noi proiecte.
Suntem peste 200 de tehnicieni IT de HelpDesk
Interesați să asigurăm support în funcție de preferințele utilizatorului: live chat support, telefonic, aplicație dedicată de suport helpdesk remote sau în mod direct atunci când suntem în locația ta.
Serviciul poate fi scalat foarte ușor
noi suntem aici cu:
Specialiști certificați
Specialiști IT bine pregătiți și certificați, disponibili prin contract la sediul tău sub administrarea directă a echipei noastre de management IT
Echipă specializată
Echipe shared la sediul nostru pentru suport IT remote iar managementul serviciului asigurat de noi: pregătim documentații IT, facem management pentru echipe, asigurăm backup pentru perioadele de concediu sau situații neprevăzute
Oriunde în România
Intervenții onsite la cerere, oriunde, în România pentru rezolvarea situațiilor apărute prin garantarea timpilor de preluare, intervenție și rezolvare
Pentru asigurarea serviciului de “complete user support resources”, StarTechTeam asigură resurse IT certificate de care are nevoie un departament IT. Pregătirea tehnică a resurselor este realizată în centru propriu de training, StarTechtAcademy iar programul de training asigurat pleacă de la un nivel entry level, respectiv CompTIA Fundamentals până la un nivel specializat, respectiv, asigurăm tehnicieni cu următorul nivel de certificare: CompTIA A+, CompTIA Network+, CompTIA Server+, CompTIA Linux.
Suntem responsabili inclusiv de coordonarea echipei pe nivele de prioritate și în baza indicatorilor de performanță primiți de la tine. Managamentul serviciului este realizat prin intermediul aplicației tale de support IT sau prin aplicația proprie de support IT, respectiv, Optimum Desk pe care o putem integra cu aplicația ta astfel încât să ai totul centralizat..
Disponibilitatea serviciul este de luni-vineri în intervalul 9-18 sau în ture în funcție de necesitatea departamentului tău IT. Selecția resurselor poate fi realizată împreună cu tine, iar înlocuirea acesteia poate fi realizată în maxim 2 săptămâni în orice moment pe parcursul colaborării.