Soluții pentru afacerea ta
Help Desk
Serviciul de suport pentru utilizatori prin care sunt rezolvate problemele IT, prin intermediul suportului live chat, telefonic, aplicației dedicate de suport helpdesk remote sau onsite.
Solicită ofertaCum te putem susține?
Help Desk IT este serviciul de suport pentru utilizatori, prin care sunt rezolvate problemele IT ale utilizatorilor cu sistemele IT sau sunt adresate întrebări despre utilizarea tehnologiei în activitatea proprie. Serviciul poate fi livrat prin intermediul: live chat support, telefonic, aplicație dedicată de suport helpdesk remote sau onsite.
Echipa StarTech Team are în prezent peste 240 de tehnicieni în București și în toată țara, distribuiți în fiecare oraș reședința de județ. Aceștia asigură suport 24x7, sunt o echipă dedicată, care garantează backup pentru perioadele de concediu sau situațiile neprevăzute.
Monitorizarea previne întreruperea activității utilizatorilor și crește disponibilitatea sistemelor IT. Este realizată cu ajutorul unei aplicații de suport IT instalată pe fiecare stație de lucru care semnalează 24x7 potențialele riscuri de blocare a sistemului IT. Aceasta creează premizele pentru echipa de suport IT, asigurând proactivitate în oferirea serviciilor
Cum se realizează?
Suportul proactiv previne întreruperea activității utilizatorilor și crește disponibilitatea sistemelor IT. Este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT disponibilă la biroul StarTech Team 24x7, care preia fiecare alarmă semnalată de către aplicația de monitorizare proactivă, Proactivitee, și rezolvă potențialele probleme înainte ca acestea să afecteze activitatea utilizatorului.
Help Desk este serviciul prin care echipa StarTech Team rezolvă fiecare situație semnalată de către un angajat al CLIENTULUI prin intermediul aplicației de ticketing pusă la dispoziție, în timpul de intervenție conform catalogului de servicii ITIL.
Support IT 24/7
Serviciul de suport IT este realizat în locația Clientului pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate de la distanță. Timpul de intervenție în locație este de maxim 2h/4h/8h în București și de maxim 4h/8h/24h pentru restul orașele din ţară.
Clienţii StarTech au de asemenea posibilitatea de a opta pentru externalizarea serviciilor IT, în paralel sau nu cu serviciul Help Desk și au de asemenea posibilitatea să opteze pentru o echipă StarTech Team dedicată exclusiv afacerii lor.
Beneficii pentru clienți
Monitorizarea de la distanță a stațiilor de lucru
Identificarea componentelor nefuncționale
Reducerea substanțială a costurilor unei intervenții fizice majore prin suportul proactiv și continuu
Suport IT proactiv pentru stații de lucru
Suport IT remote și onsite pentru stații de lucru
De ce să ne alegi pe noi?
Suport IT remote și onsite pentru stații de lucru
Echipă specializată în suport remote cu disponibilitate 24/7, care se ocupă de organizarea și pregătirea documentațiilor IT, managementul echipei, asigurarea backup-ului pentru perioadele de concediu sau situațiile neprevăzute și alte sarcini necesare pentru a ne asigura că toate sistemele IT funcționează la capacitatea lor maximă
Intervenții onsite la cerere, oriunde, în România pentru rezolvarea situațiilor apărute prin garantarea timpilor de preluare, intervenție și rezolvare
Suport IT complet cu specialiști dedicați disponibili remote și onsite oriunde în România
Suntem peste 240 de tehnicieni IT si te putem sustine cu:
1. Sistemul de ticketing Optimum Desk
Aplicația Optimum Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clienților StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.
Aplicația este instalată pe computerul sau laptopul fiecărui utilizator și poate fi accesată din partea dreapta, jos, din bara de instrumente.
Cu ajutorul aplicației, poți trimite ușor o cerere de suport IT către echipa noastră, atunci când apare o situație IT care îți blochează activitatea.
2. Intră în contact cu echipa noastră prin:
Live chat
Apel telefonic
Apel video