MONITORIZARE ACTIVĂ
ŞI SUPORT IT PROACTIV
Alege să previi întreruperile sistemelor IT alături de echipele de monitorizare și support IT remote 24x7 StarTechTeam și astfel asiguri disponibilitate crescută sistemelor IT deținute.
Solicită ofertăCosturi optimizate
Orice potențial risc apărut pe stațiile de lucru sau servere este semnalat 24/7 prin aplicația software OptimumDesk și astfel echipa de monitorizare conectată 24x7, rezolvă incidentul înainte ca activitatea business-ului să fie întreruptă.
Monitorizare activă, 24/7
Sistemele esențiale din companie precum: email-ul, aplicațiile de business și soluțiile care asigură securitatea afacerii tale sunt monitorizate non-stop prin intermediul soluțiilor software Optimum Desk. Aplicația deschide incidente în timp real pentru echipa de suport și astfel, orice întrerupere este sesizată în timp real de către echipa de monitorizare conectată 24x7.
Alături de noi ai posibilitatea de a fi informat atât în timp real, cât și istoric asupra performanțelor sistemului IT din companie. Suntem atenți atât la parametrii critici, de nefuncționare, cât și parametrii cu potențial de avarie (spații pe disc, încărcări procesor sau memorie, erori de sistem)
Ce etape parcurgem:
Definim parametrii de monitorizat: trafic, timp de răspuns, temperatură
Identificăm potențiale situații care pot afecta performanța infrastructurii
Escaladăm situația către tote entitățile implicatie (automat, pe e-mail, SMS sau telefonic) și comunicăm situația identificată
Urmărim rezolvarea situației apărute și închidem incidentulul
Expertii în monitorizare efectuează pe parcursul
a 24 de ore din 24
Afaceri disponibile 24 / 7
Asigură functionalitatea 24x7 ale sistemelor de operare gazdă prin suport IT proactive!
Ce facem pentru tine: