Monitorizare activa - Monitorizare activa phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

MONITORIZARE ACTIVĂ

ŞI SUPORT IT PROACTIV

Alege să previi întreruperile sistemelor IT alături de echipele de monitorizare și support IT remote 24x7 StarTechTeam și astfel asiguri disponibilitate crescută sistemelor IT deținute.

Solicită ofertă

Costuri optimizate

Orice potențial risc apărut pe stațiile de lucru sau servere este semnalat 24/7 prin aplicația software OptimumDesk și astfel echipa de monitorizare conectată 24x7, rezolvă incidentul înainte ca activitatea business-ului să fie întreruptă.

Monitorizare activă, 24/7

Sistemele esențiale din companie precum: email-ul, aplicațiile de business și soluțiile care asigură securitatea afacerii tale sunt monitorizate non-stop prin intermediul soluțiilor software Optimum Desk. Aplicația deschide incidente în timp real pentru echipa de suport și astfel, orice întrerupere este sesizată în timp real de către echipa de monitorizare conectată 24x7.

Alături de noi ai posibilitatea de a fi informat atât în timp real, cât și istoric asupra performanțelor sistemului IT din companie. Suntem atenți atât la parametrii critici, de nefuncționare, cât și parametrii cu potențial de avarie (spații pe disc, încărcări procesor sau memorie, erori de sistem)

Ce etape parcurgem:

Definim parametrii de monitorizat: trafic, timp de răspuns, temperatură

Identificăm potențiale situații care pot afecta performanța infrastructurii

Escaladăm situația către tote entitățile implicatie (automat, pe e-mail, SMS sau telefonic) și comunicăm situația identificată

Urmărim rezolvarea situației apărute și închidem incidentulul

Expertii în monitorizare efectuează pe parcursul

a 24 de ore din 24

Informează automat pe email, SMS sau apelarea telefonică în cazul unei alarme
Identifică instant problemele sau potențialele situații care pot afecta performanța infrastructurii IT
Execută primele operațiuni de încercare de remediere a defecțiunii sau după caz, informarea furnizorului în cazul unei terțe părți
Escaladeaza catre persoana responsabilă sau persoana de contact a clientului în scopul rezolvării
Urmărește rezolvarea situației apărute și închide incidentul
Realizăm operatiuni de rutină și de mentenantă a sistemului de operare
Monitorizăm în permanenta performanta sistemului din punct de vedere al resurselor
Actualizăm sistemul de operare relativ la ultimele patch-uri de securitate sau perfomantă publicate

Afaceri disponibile 24 / 7

Asigură functionalitatea 24x7 ale sistemelor de operare gazdă prin suport IT proactive!

Ce facem pentru tine:

Realizăm manualul de operare al retelei, pentru ca tu să ai la îndemana toate informatiile utile
Organizam resursele necesare pentru salvarea periodica in scopul restaurarii imediate
Analizăm înregistrarile pentru identificarea proactivă a situatiilor potentiale de avarie
Documentăm arhitecturile hardware și software folosite de compania ta