Remote Support Services - Remote Support Services phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

Remote Support Services

Respectiv suport remote utilizatori, suport remote aplicatii, sau suport retea, activitati de support standarizate care in general pot fi usor preluate de un furnizor extern! Astfel, sustinem departamentele IT care se confrunta cu o crestere a costurilor cu specialistii IT si cu nevoia de a completa rapid departamentul IT pentru cerintele business-ului.

Completăm sau eliberăm resurse IT în zona de bază

Prin intermediul propriului centru de pregatire tehnica din cadrul ecosistemului IT creat, ne pregatim proprii tehnicieni cu expertiza si certificarile CompTIA si astfel suntem foarte eficienti din punct de vedere costuri si foarte rapizi in preluarea de noi proiecte.

Serviciul poate fi scalat foarte usor, noi suntem aici cu echipe dedicate sau echipe shared la sediul nostru pentru suport IT remote

Managementul serviciului asigurat de noi:

Pregatim documentatii IT

Facem management pentru echipe

Asiguram backup pentru perioadele de concediu sau situații neprevăzute

Pentru asigurarea serviciului de remote suport resources StarTechTeam asigură resurse IT certificate de care are nevoie un departament IT.

Pregătirea tehnică a resurselor este realizată în centru propriu de training, StarTechtAcademy iar programul de training asigurat pleacă de la un nivel entry level, respectiv CompTIA Fundamentals până la un nivel specializat, respectiv, asigurăm tehnicieni cu următorul nivel de certificare: CompTIA A+, CompTIA Network+, Compatia Server+, CompTIA Linux.

Suntem responsabili inclusiv de coordonarea echipei de support pe nivele de prioritate și în baza indicatorilor de performantă primiti de la tine. Managamentul serviciului este realizat prin intermediul aplicației tale de support IT sau prin aplicația proprie de support IT, respectiv, Optimum Desk pe care o putem integra cu aplicația ta astfel încât să ai totul centralizat.

Disponibilitatea serviciului este de luni-vineri în intervalul 9-18 sau în ture în funcție de necesitatea departamentului tău IT. Selecția resurselor poate fi realizată împreună cu tine, iar înlocuirea acesteia poate fi realizată în maxim 2 săptămâni în orice moment pe parcursul colaborării.