Startechteam phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

Send Tickets

Ești client StarTech Team?

Îți mulțumim și îți suntem recunoscători că ai încredere în noi!

Dacă te afli pe această pagină înseamnă că ai o situație mai puțin plăcută apărută pe device-ul tău sau vrei să te informezi cum anume îți vom rezolva o problema care ar putea apărea.

Trimite un ticket și vom avea grijă să ai un computer funcțional cât ai zice “suport excelent pentru clienți fericiți”.

5 metode prin care poți apela la suportul StarTech Team

 

1. Aplicația Optimum Desk

Aplicația Optimum Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clienților StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.

Aplicația este instalată pe computerul sau laptopul fiecărui utilizator și poate fi accesată din partea dreapta, jos, din bara de instrumente.

Cu ajutorul aplicației, poți trimite ușor o cerere de suport IT către echipa noastră, atunci când apare o situație IT care îți blochează activitatea.

OptimumDesk
OptimumDesk
OptimumDesk

2. Aplicația Optimum Desk pentru Android/iOS

Aplicația Optimum Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clienților StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.

Trimiți simplu și rapid cererea de suport și beneficiezi de mobilitate crescută, oriunde și oricând. Downloadează și instalează aplicația Optimum Desk din Google Play sau AppStore.

Inserează numărul tău de telefon și, dacă ești deja client StarTechTeam, aplicația îți va atribui automat numele și compania din care provii.

3. Email

Trimite email la support@startechteam.ro

OptimumDesk

4. Apelează direct specialistul IT alocat ție.

Găsești această informație direct în aplicație

OptimumDesk

5. Telefonic: apelează echipa de suport remote

0372 400 600

Sistemul de tickete pentru suport StarTech Team permite echipei noastre de tehnicieni să organizeze, să acorde prioritate și să rezolve într-un timp foarte scurt orice solicitare din partea clienților noștri.

Procesul nostru de rezolvare a unui ticket:

OptimumDesk

Solicitarea informațiilor despre cont

send-ticket

Solicitarea detalii despre problemă

OptimumDesk

Comunicarea pașilor deja parcurși pentru remediere

send-ticket

Transmiterea stării curente și a următorilor pași

OptimumDesk

Rezolvarea problemei

Compania ta nu este client StarTech Team, dar dorești să beneficiezi de suport?

 

Contactează-ne AICI

Revenim rapid către ține cu o soluție care îți oferă activitate neîntreruptă.