Servicii de monitorizare IT activa si suport IT proactiv pentru companii | Startechteam

MONITORIZARE ACTIVĂ ŞI SUPORT IT PROACTIV

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

Serviciul activ de "Monitorizare activa și suport IT proactiv" oferă companiilor suport IT remote pentru rezolvarea incidentelor IT, dar și monitorizarea activă a stațiilor de lucru și a sistemelor critice pentru companie. Monitorizarea previne întreruperea activității utilizatorilor și crește disponibilitatea sistemelor IT deținute; orice potențial risc apărut pe stațiile de lucru sau servere este semnalat 24/7 printr-o aplicație specifică, care va permite echipei noastre să ofere un serviciu proactiv pentru asigurarea disponibilității infrastructurii și a sistemelor IT.

Solicită oferta

Monitorizare activă, 24/7

Sistemele esențiale din companie sunt monitorizate permanent, astfel încât orice întrerupere este sesizată direct de la biroul StarTech Team și problema este escaladată pentru restaurarea serviciilor. Sunt monitorizați atât parametrii critici, de nefuncționare, cât și parametrii cu potențial de avarie (spații pe disc, încărcări procesor sau memorie, erori de sistem) În procesul de monitorizare se realizează:

Cuprinde

  • Definirea parametrilor de monitorizat: trafic, timp de răspuns, temperatură
  • Identificarea potențialelor situații care pot afecta performanța infrastructurii
  • Escaladarea situației (automat, pe e-mail, SMS sau telefonic) și comunicarea situației identificate
  • Urmărirea rezolvării situației apărute și închiderea incidentului

Sisteme critice 24 / 7

 

Beneficiile clienților

Pentru a asigura continuitatea operaâiunilor zilnice, monitorizarea include și suport proactiv pentru pentru echipamentele critice din companie - firewall (securitate externă), sisteme de operare servere, servere de aplicații web. Pentru a reduce la minimum apariția riscurilor în activitatea zilnică, echipa noastră de specialiști va realiza periodic intervenții bazate pe soluțiile oferite de monitorizarea activă.

Suportul proactiv limitează riscurile de nefuncționare a sistemelor critice și este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT, împărțită pe 3 nivele de competențe, care va prelua fiecare alarmă și va rezolva potențialele probleme înainte ca ele să afecteze stabilitatea companiei.

Monitorizare timp real

 

Reduce riscurile de întrerupere a activității

Reduce riscurile de întrerupere a activității, având la dispoziție posibilitatea de a identifica și remedia din timp o situație care poate genera o problemă. Astfel, ai posibilitatea de a fi informat atât în timp real, cât și istoric asupra performanțelor sistemului IT din companie.

Exploatează beneficiile reale

Exploatează beneficiul de a lua decizii documentate în timp, având la dispoziție o soluție care păstrează informațiile în ceea ce privește performanța sistemului. Astfel, ai posibilitatea identificării precise a cauzelor apariției unor evenimente, prin punerea la dispoziție a informațiilor corecte, relativ la parametrii de funcționare a sistemului în momenul incidentului.

Minimizează impactul avariilor

Minimizează impactul avariilor asupra activității având la dispoziție o soluție care îți dă posibilitatea să reacționezi extrem de rapid în cazul apariției unei situații neprevăzute.

Experții în monitorizare efectuează pe parcursul a 24 de ore din 24

  • Identificarea instantă a problemelor sau a potențialelor situații care pot afecta performanța infrastructurii IT
  • Informarea automată pe email, SMS sau apelarea telefonică în cazul unei alarme
  • Executarea primelor operațiuni de încercare de remediere a defecțiunii sau după caz informarea furnizorului în cazul unei terțe părți
  • Escaladarea la persoana responsabilă sau la persoana de contact a clientului în scopul rezolvării
  • Urmărirea rezolvării situației apărute și a închiderii cazului

Experții IT în monitorizare folosesc informațiile stocate și realizează:

  • Definirea parametrilor de monitorizat: trafic, timp de răspuns, temperatură etc
  • Definirea perioadelor de monitorizare și a frecvenței acestora
  • Identificarea potențialelor situații care pot afecta performanța infrastructurii
  • Escaladarea la persoana responsabilă sau la persoana de contact a clientului și comunicarea situației identificate
  • Asigurarea de suport tehnic la cerere în scopul rezolvării unei situații

Monitorizarea proactiva a performantei

 

Optimizeaza pagina web a companiei

Exploateaza beneficiul de a genera un plus de valoarea in companie, utilizand facilitatea de optimizare a continutului paginii web in cele mai cunoscute motoare de cautare.

Evita situatiile de blocare a intregii activitati prin efectuarea periodica a operatiunilor necesare de mentenanta a sistemului de operare gazda (Linux, Windows, SUN Solaris,AIX), ce permit rularea fara incidente a serviciilor si aplicatiilor din compania ta.

Diminueaza costurile in contextul in care sistemele de operare au tendinta in timp sa devina mai lente in utilizare, iar aplicarea periodica a unor proceduri de optimizare conduce la evitarea acestor situatii.

Specialistii IT asigura:

  • Administrarea de specialitate a serviciilor folosite pentru livrarea de continut
  • Verificarea periodica a log-urilor, identificarea alarmelor si rezolvarea proactiva a situatiilor
  • Executarea primelor operatiuni de incercare de remediere a defectiuni sau dupa caz informarea furnizorului in cazul unei terte partie
  • Administrarea domeniilor si a site-urilor
  • Urmarirea rezolvarii situatiei aparute si a inchiderii cazului

Expertii IT in monitorizare folosesc informatiile stocate si realizeaza:

  • Definirea parametrilor de monitorizat: trafic, timp de raspuns, temperatura etc
  • Definirea perioadelor de monitorizare si a frecventei acestora
  • Identificarea potentialelor situatii care pot afecta performanta infrastructurii
  • Escaladarea la persoana responsabila sau la persoana de contact a clientului si comunicarea situatiei identificate
  • Asigurarea de suport tehnic la cerere in scopul rezolvarii unei situatii

Evita pierderile financiare

Evita pierderile financiare ce pot fi generate de nerezolvarea in timp util a situatiilor generate de nefunctionarea sistemului de operare gazda, prin asigurarea interventiei in termen garantat la sediu, in cazul aparitiei unui eveniment neprevazut ce nu poate fi rezolvat prin conectarea de la distanta.

Te asiguri de functionalitatea sistemului de operare gazda

  • Realizarea operatiunilor de rutina de mentenanta a sistemului de operare
  • Monitorizarea permanenta performanta a sistemului din punct de vedere al resurselor
  • Actualizarea sistemului de operare relativ la ultimele patch-uri de securitate sau perfomanta publicate
  • Organizarea resurselor necesare pentru salvarea periodica in scopul restaurarii imediate
  • Analizarea inregistrarilor pentru identificarea proactiva a situatiilor potentiale de avarie
  • Documentarea arhitecturilor hardware si software folosite de infrastructura companiei tale
  • Realizarea manualului de operare a retelei, pentru ca tu sa ai la indemana toate informatiile utile

Suport comunicatii internet

 

Evita costurile neprevazute

Adapteaza cerintele de capacitate din ce in ce mai mare in reteaua locala la o proiectare initiala corecta, capabila sa ofere posibilitatea de crestere ulterioara usoara, astfel incat componenta fizica sa nu devina o limitare peste care sa nu se poata avansa si care presupune costuri suplimentare.

Reduce riscurile de intrerupere a activitarii

Te asiguri ca dispui de o retea de cablare structurata organizata profesional in conformitate cu standardele existente, usor de urmarit si de mentinut.

Ai mobilitate si eficienta crescuta

Exploateaza eficienta si mobilitatea in avantajul tau, oferindu-le posibilitatea angajatilor de a folosi atat o retea fizica, cat si o retea wireless. Cele doua tehnologii (cu fir si wireless) sunt complementare, combinand viteza mare de acces si siguranta data de mediul fizic de transmisie pentru retelele fixe, cu mobilitate si usurinta in utilizarea retelelor mobile.

Minimizeaza impactul avariilor asupra activitatii

Minimizeaza impactul avariilor asupra activitatii prin delegarea responsabilitatii in ceea ce priveste comunicatiile prin internet catre Class IT. Te asiguram de urmarirea si functionarea neintrerupta a comunicatiilor prin internet, tinand legatura cu furnizorii de Internet in scopul rezolvarii rapide in cazul aparitiei unei avarii. Specialistii Class IT administreaza echipamentele ce asigura accesul computerelor din reteaua locala la internet si securitatea retelei locale.

Creste productivitatea si eficienta angajatilor

Creste productivitatea si eficienta angajatilor prin implementarea de reguli si restrictii in utilizarea accesului la internet, anuland posibilitatea angajatiilor sa acceseze paginile web care le risipesc timpul productiv si nu aduc plus de valoare companiei tale.

Controleaza costurile

Controleaza costurile pentru comunicatii, avand la dispozitie un instrument prin care poti masura parametrii de calitate oferiti de catre providerii tai de internet si prioritizeaza traficul pentru actiunile ce genereaza valoare pentru companie.

Expertii in comunicatii locale iti furnizeaza:

  • Menținerea unei organizări profesionale
  • Remedierea profesionala a situatiilor aparute sau escaladarea la compania ce a realizat executia
  • Urmărirea extinderii ulterioare conform specificațiilor inițiale
  • Urmărirea extinderii ulterioare conform specificațiilor inițiale
  • Urmărirea politicilor de acces limitat în funcție de adresa unică a plăcii de rețea
  • Identificarea situațiilor de scădere a performanțelor soluției și oferirea de soluții de remediere
  • Remedierea profesională a situațiilor apărute
  • Securizarea rețelei wireless la cel mai înalt nivel și menținerea standardelor de securitate
  • Identificarea și rezolvarea situațiilor de încărcare nebalansată sau semnal insuficient pentru necesitățile curente
  • Balansarea continuă a traficului între mediu cu fir și cel wireless în scopul obținerii optimului de performanță versus mobilitat

Parametrii optimi

  • Menținerea legăturii cu furnizorul de servicii
  • Contactarea serviciului de suport tehnic a providerului în scopul rezolvării avariilor
  • Escaladarea periodică la furnizorul de servicii în cazul în care rezolvarea acestora depăsește un interval stabilit
  • Analiza periodică a parametrilor de calitate (banda garantată, întarziere) și remedierea situațiilor de scădere a performanței
  • Identificarea situațiilor de supraîncărcare din cauza traficului din interior (P2P, Filesharing)
  • Gestionarea, limitarea și controlul accesului la Internet din rețeaua internă
  • Prioritizarea traficului: email, aplicații critice, navigarea la anumite site-uri
  • Administrarea echipamentului de acces la Internet - Gateway (Router/Linux Server)
  • Monitorizarea permanentă a funcționării prin sistemul de monitorizare în timp real
  • Asigurarea funcționalității conexiunii secundare în cazul avariei conexiunii principale
  • Testarea perioadică a funcționării soluției de avarie și a parametrilor acesteia