Decizii rapide de management IT
MANAGEMENTUL ŞI
CONTROLUL SERVICIILOR IT
Să faci managementul IT a business-ului tău e mai simplu decat ți-ai putea imagina! Echipa de consultanți IT au deciziile pregătite.
Software pentru managementul sistemelor și suportului IT
Prin intermediul soluțiilor software OptimumDesk dezvoltate în grup, ai la dispoziție informații în timp real despre pentru managementul tuturor sistemelor IT dar și managementul serviciului IT.
Ce informații avem disponibile instant și ce decizii rapide putem lua cu privire la managementul sistemelor:
Identificăm în timp real utilizatorii echipamentelor mobile, locația și eventualele modificări asupra acestora
Buget IT, respectiv ce sisteme trebuiesc înlocuite sau updatate
Decizii de scădere a costurilor de licențiere, prin identificarea aplicațiilor care sunt utilizate mai rar sau chiar deloc
Decizii privind creșterea productivității și realizarea upgrade-urilor în timp util
Controlul riscuri IT provenite din licențierea softurilor inventarierea în timp real a tuturor softurilor instalate
Inventarierea în timp real a tuturor echipamentelor IT
Ce informații avem disponibile instant și ce decizii rapide putem lua cu privire la managementul suportului IT:
Situatia in timp real cu privire la intreruperile IT si solicitarile IT anagatilor aplicatie software pentru inregistrare cereri IT
Documentatii IT: realizarea de documentatii pentru suportul specializat al unei aplicatii si schema retetel tale
Standarde IT: politici și proceduri IT digitalizate în aplicația de support IT care pot fi consultate în timp real de către echipa tehnică implicată
Sistem de Feedback în timp real, care permite utilizatorului să evalueze modul de rezolvare a cererii IT
Aplicație de suport IT pentru desktop, Optimum Desk, care permite înregistrarea foarte ușoară a cererilor IT pentru orice utilizator
Aplicația de suport IT pentru mobil, EaseeDesk Mobile, pentru o mobilitate crescută și interacțiune ușoară cu echipa de suport IT
Cine e alături de tine?
Echipa de IT Consultanți
Formată din manageri cu background de IT, certificați CompTIA care aplică standardul ITIL de livrare a serviciilor și care înțeleg că înainte de IT, stabilitatea și dezvoltarea activităților de business sunt prioritare.
Experiență acestora alături de StarTech Team este de peste 5 ani, timp în care au avut ocazia să interacționeze cu manageri din diverse segmente de business și astfel reușesc să înțeleagă repede ce este important în activitatea unui client și cum poate tehnologia să îmbunătățească activitatea acestuia.
Sursa imagine: Image by macrovector on Freepik
Echipa de suport IT
Este responsabilă de livararea servicilor conform SLA-urilor agreate cu tine are la bază o cultură organizațională unică, Star Team, în care îmbinăm cu succes conceptele de joacă (gamification), muncă și emoții în activitățile zilnice, care accelerează performanța individuală, a echipei și a companiei.
Sursa imagine: Image by macrovector on Freepik
Ne formăm proprii tehnicieni și specialist IT prin intermediul StarTechAcademy
Credem în potențialul oamenilor de a evolua și dăm șanse tinerilor care au pasiune pentru tehnologie să evolueze într-un cadru professional ghidat de către un organism international de training în IT numit CompTIA- organizație mondială de training în IT
Astfel, în ultimii 5 ani, am pregătit peste 500 de tineri, începând cu standardul CompTIA IT Fundamentals până la: CompTIA Network+, Security+, Server+, Cloud+, Linux+ și IT Consulting iar 80% din echipa tehnică de astăzi, aproximativ 200 de tehncieni și specialist sunt rezultatul acestu concept.
Toate aceste programe fac că perioada medie petrecută alături de StarTech Team a unui specialist să fie de 3 ani, peste media din industria IT.
Sursa imagine: Image by macrovector on Freepik