Monitorizare 24x7
si suport IT hyper specializat
Rezolvăm orice blocaj al unui utilizator, oriunde, în România și eliberăm resurse IT în zona de bază, respectiv: suport onsite&remote utilizatori, suport onsite&remote aplicații, sau suport onsite&remote rețea, activități de support standarizate care în general pot fi ușor preluate de un furnizor extern!

Completăm nivelul de competențe al departamentului tău IT prin servicii IT hyper specializate pentru următoarele tehnologii
Te susținem în proiecte punctuale sau day by day support IT
Asigurăm monitorizare și support IT prin echipe disponibile 24x7.

Monitorizăm atât parametrii critici de nefunctionare, cât și parametrii cu potențial de avarie, rezolvăm și/sau escaladăm către departamentul tău intern sau către terți (furnizori de comunicații, furnizori de data centere, furnizori de aplicații).

Echipe shared la sediul nostru pentru suport IT hyper specializat, echipe cu peste 10 ani experiență în tehnologiile menționate mai sus.

Sisteme IT de monitorizare integrate cu un sistem de ticketing care ne permit să livrăm într-un mod agile.
Suport IT proactiv și remote, 24/7, pentru sistemele critice
Pentru a asigura continuitatea operațiunilor zilnice, monitorizarea include și suport proactiv pentru pentru echipamentele critice din companie - firewall (securitate externă), sisteme de operare servere, servere de aplicații web.
Pentru a reduce la minimum apariția riscurilor în activitatea zilnică, echipa noastră de specialiști vă realiza periodic intervenții bazate pe soluțiile oferite de monitorizarea activă.


Suportul proactiv limitează riscurile de nefuncționare a sistemelor critice și este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT, împărțită pe 3 nivele de competențe, care va prelua fiecare alarmă și va rezolva potențialele probleme înainte ca ele să afecteze stabilitatea companiei.