Serviciul de onsite support services - Serviciul de onsite support services phone-icon
 

Consult IT

Gratuit

Intervenții onsite în toată România

Serviciul de Onsite

Support Services

Rezolvăm orice blocaj al utilizatorilor, oriunde, în Romania pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate remote. Serviciul Onsite Support îți oferă acces nelimitat la resursele unei întregi echipe de specialiști IT de peste 60 tehnicieni ce intervin în maxim 2h în orice locație din București și maxim 4h în orice locație a ta din Romania.

Intervenții onsite în toată România

Livrarea serviciului IT este coordonată de către un Service Manager cu ajutorul aplicațiilor de suport IT. Cererile de suport sunt înregistrate și raportate prin intermediul aplicației mobile instalate pe dispozitivele mobile ale echipei de support și astfel vei avea acces în timp real la statusul intervenției.

Serviciul de suport IT onsite este realizat prin intermediul:

Echipei naționale de suport onsite pentru toate locațiile clientului diponibile în intervalul luni-vineri, 9-18 și la cerere, în afara acestui interval

Service Manager care va superviza echipa de suport onsite

Aplicațiilor moderne de raportare a unei întreruperi IT oferite de către StarTechTeam (Easee Desk, Easee Help Mobile, aplicația de feedback)

Aplicațiilor de organizare a suportului IT pentru echipa de IT (Easee Help Mobile și aplicația de ticketing)

Intervenții onsite în toată România

Descriere echipamente/ Timp de intervenție
Timp de intervenție

Echipamente: Desktop PC, Monitor, Loptop, Imprimanta

Timpul maxim de intervenție in București este de 2 ore.

Timpul maxim de intervenție este de 4 ore în afara Bucureștiului

Tip serviciu/ Descriere serviciu
Descriere serviciu

Intervenții IT rapide pentru restabilirea funcționarii echipamentelor

Intervine în locație conform SLA-ului agreat

Identifică echipamentele pentru care a fost solicitata intervenția

Remedieaza onsite problema echipamentelor defecte

Confirmă rezolvarea intervenției cu echipa ta de suport IT

Închide ticket-ul de suport IT

Timp de rezolvare mediu de 1 oră

Interventii IT rapide pentru restabilirea functionarii echipamentelor

Intervine în locație conform SLA-ului agreat

Identifica echipamentele pentru care a fost solicitata intervenția

Remedieaza onsite problema, inclusiv configurare și instalează echipamente

Confirmă rezolvarea intervenției cu echipa ta de suport IT

Închide ticket-ul de suport IT

Timp de rezolvare mediu de 4 ore