Intervenții onsite în toată România
Serviciul de Onsite
Support Services
Rezolvăm orice blocaj al utilizatorilor, oriunde, în Romania pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate remote. Serviciul Onsite Support îți oferă acces nelimitat la resursele unei întregi echipe de specialiști IT de peste 60 tehnicieni ce intervin în maxim 2h în orice locație din București și maxim 4h în orice locație a ta din Romania.
Intervenții onsite în toată România
Livrarea serviciului IT este coordonată de către un Service Manager cu ajutorul aplicațiilor de suport IT. Cererile de suport sunt înregistrate și raportate prin intermediul aplicației mobile instalate pe dispozitivele mobile ale echipei de support și astfel vei avea acces în timp real la statusul intervenției.
Serviciul de suport IT onsite este realizat prin intermediul:
Echipei naționale de suport onsite pentru toate locațiile clientului diponibile în intervalul luni-vineri, 9-18 și la cerere, în afara acestui interval
Service Manager care va superviza echipa de suport onsite
Aplicațiilor moderne de raportare a unei întreruperi IT oferite de către StarTechTeam (Easee Desk, Easee Help Mobile, aplicația de feedback)
Aplicațiilor de organizare a suportului IT pentru echipa de IT (Easee Help Mobile și aplicația de ticketing)
Intervenții onsite în toată România
Echipamente: Desktop PC, Monitor, Loptop, Imprimanta
Timpul maxim de intervenție in București este de 2 ore.
Timpul maxim de intervenție este de 4 ore în afara Bucureștiului
Intervenții IT rapide pentru restabilirea funcționarii echipamentelor
Intervine în locație conform SLA-ului agreat
Identifică echipamentele pentru care a fost solicitata intervenția
Remedieaza onsite problema echipamentelor defecte
Confirmă rezolvarea intervenției cu echipa ta de suport IT
Închide ticket-ul de suport IT
Timp de rezolvare mediu de 1 oră
Interventii IT rapide pentru restabilirea functionarii echipamentelor
Intervine în locație conform SLA-ului agreat
Identifica echipamentele pentru care a fost solicitata intervenția
Remedieaza onsite problema, inclusiv configurare și instalează echipamente
Confirmă rezolvarea intervenției cu echipa ta de suport IT
Închide ticket-ul de suport IT
Timp de rezolvare mediu de 4 ore