Servicii de securitate pentru companii | Startechteam

SECURITY OPERATION CENTER (S.O.C.)

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

are rolul de a proteja activitatea unei companii de riscul ca informațiile, aplicațiile, bazele de date, serverele și stațiile de lucru, datele și sistemele să fie modificate, copiate sau distruse. Serviciul este responsabil de identificarea, investigarea, prioritizarea, escaladarea și rezolvarea problemelor, care de cele mai multe ori, sunt generate intenționat sau accidental de către resursa umană.

Solicită oferta

Beneficiile clienților:

  • Backup de date (salvare si restaurare periodică)
  • Gestionare securizată acces stații de lucru email și aplicații și drepturi de acces
  • Auditare periodică IT
  • Monitorizarea și controlul transferurilor de date (USB, Email)
  • Protecția la pierderea/furtul dispozitivelor
  • Business Continuity & Disaster Protection Management
  • SOC - External Protection Administrare acces din Internet (Filtrari Firewall, RDP)
  • Administrarea centralizată a echipamentelor de protecție tabel
  • Efectuare actualizări de securitate stații de lucru și a echipamentelor de rețea
  • Stocare la distantă-loguri de securitate
  • Agregare centralizată, monitorizare, analizare și corelare log-uri de securitate echipamente de securitate și servere (SIEM)
  • External Protection Security insurance Scanare periodică vulnerabilități

S.O.C Data Protection

 

 Monitorizarea și controlul transferurilor de date (USB, Email)

Prin monitorizarea continuă a documentelor care ies din companie prin intermediul USB, Email și crearea politicilor care protejează și blochează sustragerea de informații cu ajutorul serviciului CyberSDC sunt limitate riscurile ca informații confidențiale să ajungă în afara rețelei interne.

Beneficii:

  • Blochează, monitorizează și securizează transferul de date pe dispozitivele externe
  • Eliminarea riscului blocând transferul de date la dispozitivele externe al utilizatorilor care nu prezintă încredere
  • Scaderea riscurilor monitorizând atent și exact ceea ce utilizatorii copiază pe dispozitivele mobile
  • Identifică copierile suspecte și alarmează în anumite condiții numărul de fișiere copiate, volumul de date sau numele unui fișier specific

Gestionare securizată - acces stații de lucru, email și aplicații și drepturi de acces

Serviciile de gestiune centralizată a stațiilor de lucru oferă posibilitatea controlării unitare și organizate a componentelor unei rețele locale de calculatoare. Într-un server central, se pot autentifica sistemele IT în rețea pe baza de user și parolă, se pot acorda drepturi specifice la directoare și fișiere sau se poate limita accesul la rularea anumitor aplicații pe stația de lucru. Se poate asigura astfel accesul neîntrerupt la documente, precum și controlul accesului la documente sau la stațiile de lucru.

Protecția la utilizarea soft-urilor neautorizate

Cyber SDC permite identificarea fiecărei aplicații utilizate în rețea. Astfel, avem posibilitatea să comparăm cu baza de date de licențe achiziționate, să verificăm dacă este utilizată cea mai recentă versiune și apoi să începem să actualizăm, instalăm sau să eliminăm.

În plus:

  • Sistemele neidentificate, fără patch-uri de securitate prezintă un risc major de vulnerabilitate în rețea
  • Trebuie cunoscut tot software-ul licențiat instalat în activitate și să comparăm numarul și tipul de licențe achiziționat
  • Aplicații, precum Dropbox - ca software de partajare a fișierelor, prezintă un risc ridicat pentru încălcarea datelor personale

Prevenția intruziunilor în rețeaua locală

Echipamentele necunoscute din rețeaua locală prezintă riscuri de securitate ridicate. Prin intermediul CyberSDC sunt scanate continuu dispozitivele din rețea, sunt detectate cele conectate și se înregistrează fiecare dispozitiv în sistem.

O dată ce un dispozitiv necunoscut intra în rețea, suntem alarmați și putem permite să acceseze rețeaua sau să îl izolăm. O dată înregistrat, sistemul va permite să urmărim fiecare dispozitiv până la nivelul componentei și să urmărim orice schimbare din rețea sau de pe dispozitiv în sine, incluzând atât modificări hardware, cât și software.

Auditare periodică IT

Auditarea IT furnizează recomandări pentru ținerea sub control a riscurilor informaționale, aduce o clarificare asupra tipurilor de amenințări și oferă direcții de abordare a metodelor de protecție pentru a asigura bună-starea companiei, minimizarea potențialelor daune financiare, maximizarea profitului și a perspectivelor de business ale organizaţiei.

Beneficii:

  • Identificarea riscurilor care pot afecta activitatea și eliminarea acestora
  • Control asupra modalității în care se livreaza serviciul IT contractat și cum sunt acoperite riscurile de securitate

Back-up de date

Datele (informațiile) deținute de o companie pot reprezenta cel mai de preț bun al său. Soluții de stocare de date și backup garantează lipsa pierderilor de date, pe de-o parte, precum și restaurarea rapidă a acestora în cazul apariției unor dezastre. SOC Data Protection implementează și administrează soluții de stocare de date onsite și offsite pentru soluții de restaurare în caz de dezastre. Algoritmii folosiți permit asigurarea lipsei pierderilor de date pentru companii de orice dimensiuni.

Protectia la pierderea/furtul dispozitivelor

Pierderea unuia dintre echipamente poate fi tradusă in pierdere de bani, dar si in date confidentiale sau sensibile. CyberSDC limiteaza riscul ca informatiile confidentiale sa poata fi accesate in situatia in care un echipament este pierdut

Beneficii:

  • Elimină riscurile ce pot apărea în cazul unor evenimente neprevăzute, protejeaza investiția și datele de pe dispozitivele pierdute sau furate
  • Șterge de la distanță datele sensibile de pe dispozitivul pierdut
  • Urmărește și localizează poziția echipamentului pe hartă, în timp real
  • Strânge informații vitale despre cel care folosește echipamentul dispărut: poza webcam și print-screen

Business Continuity & Disaster Protection Management

Serviciul de Business Continuity&Disaster Protection Management include planificarea și pregătirea pentru a ne asigura că activitatea companiei poate continua să funcționeze în caz de incidente grave sau dezastre și este capabilă să se redreseze într-o stare operatională într-o perioadă de timp scurtă. Echipa de specialiști analizează care sunt serviciile a caror nefuncționare ar crea blocaje, implementează soluția și administrează funcționarea acesteia.